måndag 13 augusti 2012

Var god dröj, utrensning sker

Jag vet inte varifrån jag fick mina krafter. Kanske var det alla leksaker som låg huller om buller. Eller så var det så att jag klev på en legobit. Kanske triggades jag av den nysattack som drabbade mig efter att ha plockat fram en bok ur bokhyllan på barnets rum. Vilket som gav det mig oanade krafter att slänga bort, ta ned till förrådet eller sälja på blocket.

En flyttkartong fullproppad med enklare pussel, lättkörda bilar, bilderböcker, byggklossar, gosedjur och lite annat krimskrams. Samt två ICA-kassar med kläder som inte används längre. Nu kan man gå in i rummet utan att kvävas av alla leksaker. Och man kan öppna byrån med barnkläder och faktiskt se vad som finns där.

För att fira denna bragd plockade vi upp mitt gamla "My little pony"-huset med tillhörande hästar. Och lite mer krimskrams såklart.


Det som ska ner till förrådet...


...och så huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar