fredag 22 februari 2013

Och vinnaren är...

För någon månad sedan var jag med i en tävling på Magdalena Graafs blogg, där vinsten var ett presentkort på glammom.se. En sida där man kan köpa snygga gravid och amningskläder. Framför allt snygga underkläder. Jag skickade iväg ett tävlingsbidrag med motivering om varför just jag skulle vinna och fick sedan veta att JAG VANN! Idag kom så det slutgiltiga paketet med posten (jag beställde tidigare men var tvungen att byta storlek, något som var väldigt smidigt). Generellt sett är jag skeptisk till att beställa bh'ar utan att prova men det här gick över förväntan. Fick jag välja fritt skulle jag dock se en fysisk butik där man kan prova och sedan beställa via nätet när man har sin storlek.

Nåväl,  jag är mycket nöjd med min vinst. Och jag beställde såklart för mer än de 500 kronor som fanns i vinstpotten. Men det var det värt! Jag får korka upp en flaska bubbel för att fira vinsten.

Mina fina amningsbh'ar för dag och natt, fotograferade på köksgolvet. Jag var nämligen på väg in i duschen (och klädd därefter) och skulle fota i köket när en lastbil dök upp utanför. Så jag kröp ihop på golvet och fotade istället.

För er som ammar eller ska amma inom en överskådlig framtid kan jag tipsa om att Kitty Jutbring nu tävlar ut presentkort på just glammom.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar