måndag 25 juni 2012

Morgonstund

Efter en mycket angenäm midsommarhelg då jag haft morgonvakten av barnet skulle jag idag sova alldeles otroligt länge. Eller åtminstone tills maken gått till jobbet. Istället vaknar jag strax efter klockan 6 av hostattacken från helvetet. Arg som ett bi över att vakna före både larmklockor och barnet klev jag upp och ordnade honungsvatten. Jäkligt mysigt det här!

Dock inget ont som inte har något gott med sig - min röst har kommit tillbaka! Den försvann efter arbetspasset på midsommaraftonens morgon. Vansinnigt irriterande för mig som annars pratar konstant... Nu kan jag prata igen, även om det låter som om jag hinkat whisky igår. Alltid nåt.

Jag bjuder på en bild från gårdagens strosande genom Gamla stan med goda vänner på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar