lördag 2 juni 2012

Vad hände med sommaren?

Ja tänkte att nu när det är juni borde väl sommarvärmen hålla sig kvar, men tji fick jag och hela Sveriges befolkning. Nåväl, det är så det är att bo i norr. Och det kanske är bra. Nu får jag en anledning att stanna inne och fixa sånt som vi inte gjort på många många veckor. Typ vattna blommorna och slänga skräp till återvinning. Dessutom är det hög tid att börja baka inför det stundande 3-årskalaset. Jag har fått tydliga direktiv om vad vi ska ordna så det är bara att skrida till verket. Så jag antar att jag borde tacka vädergudarna för att det är fem grader och regn ute. Så, tack.

För bara några dagar sen när jag arbetade hemifrån. På balkongen. Tack vare strömavbrott som gjorde att datorhelvetet dog. Det var en fin dag. Nu behöver vi inte stressa för att få ordning på balkongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar