onsdag 24 oktober 2012

Pimp my Soffa

Det tar sig här hemma! De gamla soffkuddarna är puts väck. Kvalitén var inte den bästa och det var en massa hål i tyget. I helgen fick jag hjälp av mina föräldrar och min man att byta sofföverdrag. Med "fick hjälp" menar jag att de jobbade och jag satt på en stol bredvid och pekade med hela handen. Nu känns det som att vi har en helt ny soffa! Jag skulle vilja ha några fler kuddar bara, men då tror jag att jag får min bättre hälft emot mig. Han tycker inte att det blir tillräckligt mycket soffa kvar att sitta på. Men vi får se vad jag hittar på fram tills att bebisen är född.

Bara för att jag tänkte visa en före och efter-bild hittar jag inte en endaste bild på hur soffan såg ut innan. Men den var beige. Med lila kuddar. Så här ser den ut nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar