tisdag 30 oktober 2012

Rätt så fotointresserad

Jag upptäckte för ett tag sen att det står i min presentation att jag är "rätt så fotointresserad". Och det är jag faktiskt, tro´t eller ej. Det är bara det att kameran inte alltid hänger med mig. Den hänger med när vädret tillåter och jag har ett hyfsat lugnt barn med mig. Och det är inte alltid jag väljer att publicera mina fotografiska mästerverk. Istället har jag mobilen med mig. Och bilderna blir därefter. Så nej, på den här bloggen kanske du inte kommer överösas av fantastiska fotografier för närvarande. Men jag är fortfarande rätt så fotointresserad.

Här kommer några bilder på mig tagna med min mobilkamera. Man kanske inte kan tro det, men de är faktiskt helt oretuscherade. Man kan liksom inte undgå att se att jag verkligen har blick för det där med fotografering. Eller? 


Jag upptäckte vid tandborstningen en kväll att jag hade den där lystern i ögonen. De var liksom glansiga. Sen kom jag på att jag är väldigt förkyld och att jag nog fått feber.

"Fånga Britney-tofsen" tänkte jag här. Bara för att upptäcka att tofsen halkat ner på bakhuvudet.  Sopborsten har jag placerat lite snyggt i bakgrunden.

Här har jag lyckats fånga Britney-tofsen. Och våra nya soffkuddar. Mitt hår ser ovanligt glansigt ut, så man kan nästan tro att bilden är retuscherad. Men nej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar