måndag 24 december 2012

Jag vill vinna en Crescent Trike

Jag är som bekant lätt besatt av barnvagnar och skulle helst av allt äga en fem-tio stycken. Eller äga och äga...jag skulle vilja byta vagn emellanåt bara för att få testa dem alla. Och nu när vi har en alldeles nyfödd här hemma är min längtan efter en ny vagn än större än vanligt. Men maken har satt stopp för mina vagnbegär. Och det får jag lov att respektera. Vi är trots allt två personer som ska besluta om eventuella vagninköp tillsammans. Så, vad passar då inte bättre än att vinna en vagn?! Då kan han liksom inte säga så mycket om det. Och så får jag en ny vagn. Win win! 

Som jag skrivit tidigare har Crescent barnvagnar en julkalender där man kan vinna just en barnvagn dagen till ära. Närmare bestämt en Crescent Trike. Jag får starka VILL HA-begär! Jag har alltid velat testa en trehjuling och jag älskar färgen. Känner du som mig, klicka dig in till deras julkalender och tävla om att vinna denna vagn du med. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar