torsdag 22 november 2012

Som jag roar mig

Herregud vad mycket nya saker jag lärt mig i dagarna. Särskilt om spårbar post. Det här är ju hur roligt som helst! Att jag inte förstått nöjet med att sälja saker på andra ställen än blocket. Jag funderar på att sälja allt vi har på typ tradera. Men inga stora skrymmande saker utan sånt som får plats i ett mindre paket. Som man kan bära till postombudet, utan att behöva ta bilen. Typ barnsaker, mest kläder. 

Enda nackdelen är att det tar tid. Men tid har jag en stund till så det gäller att hålla igång medan jag kan. Och för de intjänade pengarna ska jag nu åka hela vägen ut till Ekerö och hämta en spjälsäng. Snart är vi i hamn. 



Ja, så här glad blir man av att sälja saker. Ni ser väl hur lyckan riktigt sprutar ut ur ögonen? Fast just den här bilden är faktiskt inte från idag, utan från igår kväll. En kväll när jag inte fick sitta med i badrummet medan dottern badade (i badbaljan från IKEA), utan var förvisad till hallen. Därav den skumma belysningen. Men jag kände på mig att jag skulle tycka att försäljningen var det bästa som hänt på länge. 

1 kommentar:

Jennie sa...

Hej hej! Kikade in och läste och fnissade lite i din härliga blogg.
Lycka till med graviditet och förlossning och allt som komma skall! :)
/Jennie

Skicka en kommentar